środa, 13 lutego 2019

Co zrobiłem aby mieć większą pewność wypełnienia celów?

Czy to wszystko takie bajecznie proste? Wypisujesz cele na blogu i masz gwarant że zostaną wykonane? Może tak być... ale raczej nie będzie :) Co więc należy zrobić więcej?




Aby podwoić swoją pewność, że wszystkie, bądź większość moich celów na rok 2019 uda mi się wypełnić, dokładnie rozpisałem każdy cel na daty, bądź stwierdzenia. Całą listę mam zawsze, kiedy jej potrzebuję, pod nosem. To daje mi też pewność, że niczego nie zapomnę. Mogę ją kontrolować, a najlepiej co jakiś czas ją sobie przeczytać.

Teraz, kiedy wpiszę to wszystko również tu na blog, będę mógł zerkać na telefonie, czy na komputerze :) Także nie przedłużając, oto mój sposób:

Cele na rok 2019:

 Osiągnąć wagę 85 kg, udać się na konsultację do Natur House i wyrzeźbić ciało do schludnego wyglądu, bez konkretnej diety, na własnych zasadach opisanych w poprzednim wpisie.

Mój plan: Osiągnąć wagę 85 kg do końca Marca, na początku Kwietnia udać się na wizytę do Natur House.

o  Przez cały rok stosować moje wciąż udoskonalane Zasady Zdrowego Życia.

Codziennie, niezmiennie.

o  Rozbudować własną siłownię, dokupić ciężarki.

Kupuję ciężarki przy najbliższej promocji. Sprawdzam co sobotę ceny. Cel: Kupić zestaw obciążeń żeliwnych o masie 40 kg nie drożej niż za 240 zł. Ostateczna data zakupu- koniec Czerwca.

o  Przez cały rok wykonywać regułę 15 minut by codziennie być lepszym o 1%.

Codziennie, niezmiennie.

o  Przeczytać konkretne książki : Bogaty ojciec, biedny ojciec; Fastlane milionera; Mów i bogać się; 4 godzinny tydzień pracy; Winning znaczy zwyciężać; Sztuka skutecznej sprzedaży; Grunt pod nogami.

1. Sztuka skutecznej sprzedaży - do końca Marca
2. Winning, znaczy zwyciężać - do końca Maja
3. 4 godzinny tydzień pracy - do końca Lipca
4. Fastlane milionera - do końca Września
5. Biedny ojciec, bogaty ojciec - do końca Października
6. Mów i bogać się - do końca Listopada
7. Grunt pod nogami - do końca Grudnia

o  Dotrzeć do poziomu czytania książki przez godzinę dziennie. 

Do końca Marca

o  Zdobywać wiedzę na bieżąco w dziedzinach religia, przedsiębiorczość i motywacja.

Oprócz książek, każdego 15 dnia miesiąca, czytam post na innym blogu w jednej z tych dziedzin.

o  Udoskonalić firmę, uporządkować i wprowadzić procedury, zbudować zgrany zespół, tak, by pod koniec roku zarabiać ustaloną przeze mnie ilość zł miesięcznie na rękę, którą przedstawię na koniec roku.

Zdobyć dobrego klienta/odbiorcę towaru
-jednego do końca Kwietnia
-drugiego do końca Lipca
-kolejnego do końca Października
-następnego do końca Grudnia

W sumie 4 stałych klientów.

o  Stworzyć mastermind, może być tylko 2 osobowy.

Do końca czerwca.

o  Uporządkować magazynek firmowy.

W dniach 13-17 maja.

o  Udoskonalić się we frezowaniu.

Do końca czerwca wykonać projekt frezowania od klienta z zewnątrz, do końca grudnia kolejny.

o  Nagrać przynajmniej jeden film na YouTube o firmie.

Do końca października znaleźć osobę, która tworzy ujęcia z drona. W październiku nakręcić film obrazujący firmę i jej usługi.

o  Nauczyć się lepiej organizować dzień, tydzień, miesiąc.

Sukcesywnie korzystać z aplikacji Todoist/Nozbe. Zapisywać jak najwięcej wydarzeń w kalendarzu, planować konkretnie soboty i niedziele. Notować plany dalekosiężne.

o  Założyć fanpage na Facebook.

Do końca Marca.

o  Przenieść blog na serwer Wix, udoskonalić i podzielić się z większą ilością ludzi, inspirować.

Do końca Lutego przenieść bloga. Do końca Marca dzielić się nim.

o  Pisać posty regularnie, dwa razy w tygodniu dotyczące doświadczeń z moimi Zasadami Zdrowego Żywienia, zamiennie przynajmniej raz na dwa tygodnie wpis przemyśleniowy, inspirujący.

Pilnować stale regularności.

o  Wpisy publikować w środę i niedzielę o 7:00 rano.

Pilnować stale regularności, pisać z wyprzedzeniem.

o  Dawać ludziom jak najwięcej miłości, jak najmniej bólu.

Zapisuję w każdym miesiącu przynajmniej jeden dobry uczynek, wyświadczony drugiej osobie.

o  Dostrzegać jak najwięcej rzeczy za które mogę być wdzięczny.
   
     Zapisuję w każdym miesiącu przynajmniej jedną rzecz, za którą jestem wdzięczny.

o  Sprawdzić wyniki za rok

Dnia 31 grudnia, tworzę wpis na blogu, który podsumuje wszystkie te punkty. (W ciągu roku wracam do nich jak najczęściej, by je weryfikować)



W taki oto sposób, skonkretyzowałem moje dość konkretne cele na ten rok. Jest to ważne, gdyż mam tu teraz realne daty, których nie mogę przekroczyć. Jeśli to zrobię, moje porażki ujrzą światło dzienne, a tego bym nie chciał. Mam nadzieję że ten wpis, pomoże i wam, czytającym. Da obraz tego, jak zabrać się za własne cele. Jest tu konkretny przepis, co po kolei zrobić aby osiągnąc swój sukces. Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz