środa, 23 stycznia 2019

Zapowiedź nowej serii...

Na moim blogu, już w nowej odsłonie (czyli za około miesiąc), powstanie nowa seria wpisów, do której zainspirowała mnie pewna osoba..




Seria ta będzie nosiła nazwę Biblioteka. 

Będę recenzował w niej na bieżąco książki, które czytam, korzystając z okazji dwóch celów które sobie postawiłem. Mianowicie, czytania przez godzinę dziennie książki, oraz faktu, iż postanowiłem przeczytać konkretne książki.

Myślę że takie wpisy, skompletowane w jednym miejscu, pozwolą wielu osobom odnaleźć interesującą ich książkę, oraz dowiedzieć się czy jest to pozycja dla nich.

Zainspirowany zostałem do tego dzięki wpisowi o celach na rok 2019, który czytelniczka mojego bloga podłapała i zadała pytanie, czy zamierzam właśnie stworzyć taką serię, za co jestem bardzo, bardzo wdzięczny :) Myślę że to genialny pomysł.

Tak więc już niedługo... nadejdzie wpis o pewnej książce, już na nowej odsłonie bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz