czwartek, 14 grudnia 2017

Otyłość I stopnia

Tak jak w tytule, tak i według nauki określany jest stan w którym obecnie się znajduję. Zaczęło się od tego że zajrzałem na stronę Profilaktyka, człowieku! i zrobiłem sobie krótki test. Oprócz tego że jakiekolwiek odpowiedzi tam się zaznaczy, wynik testu jest zawsze podobny (czasem różni się delikatnie początkiem, docierającym do faktu że i tak trzeba iść do lekarza) to jednym z pytań było: Jakie masz BMI. I to mnie zainteresowało...


Po zrobieniu testów wynik był taki jak wyżej...

Otyłość I stopnia to stan, który społeczeństwo ludzi dbających o stan zdrowia człowieka (lekarze itp.) określa jako stan większej podatności na choroby. Wiąże się z tym również gorsze samopoczucie, mniejsza sprawnośc fizyczna ale i zarazem psychiczna. Człowiek gdy jest przytłoczony nie dość że obowiązkami dnia codziennego, a do tego jeszcze własnym ciałem, ma większe prawdopodobieństwo nie poradzenia sobie z różnymi sytuacjami. 
Tak jest przynajmniej w moim przypadku.

Z tym że ja nie mam zamiaru w nim za długo trwać i zrobię wszsytko aby wrócić do normalności. Trzymajcie kciuki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz