czwartek, 19 października 2017

Dziś 291 dzień roku 2017! :D

Jak mi idzie? Ostatnie dni mijają mi bardzo dobrze. Postanowienie jest utrzymywane, jem w miarę zdrowo. Czasami nie powstrzymam się przed cukierkiem czy też chipsem, jednakże większość dań jest OK.


Często jednak aż skręca żołądek...

Gdy przeglądając facebooka wyskakuje jakiś film z osobą przygotowującą pizze, czy też po prostu reklama pizzerii, widuję gdzieś fast foody a zapach dociera do nozdrzy,  kiszki zaczynają grać marsza, a pragnienie się wzmaga. Jedynie ta mała misja którą sobie zleciłem powstrzymuje mnie przed zamówieniem jakiegoś szybkiego posiłku.

Nie sądziłem, że aż tak bardzo fast foody dają o sobie znać w momencie rezygnacji z nich, jednocześnie zaś, daje mi to małą satysfakcję iż jestem w stanie tego dokonać.

Tyle na dziś! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz