środa, 11 października 2017

284 dzień roku 2017 i? Postanowienie!

Dziś w mojej głowie zrodził się pomysł, który o dziwo postanowiłem wdrożyć w życie... Pomysł, dzięki któremu, (o ile wytrwam w nie wykonywaniu tej czynności której on dotyczy) może się dużo zmienić w moim życiu.

 Do rzeczy...


 Otóż wracając dziś z pracy przejeżdżałem jak co dzień obok tej słynnej, pojawiającej się często w moim blogu restauracji. Pomyślałem sobie, czy nie zamówić sobie chociażby jakiegoś shake'a. Właśnie w tym samym momencie do głowy wpadł mi pomysł, abym spróbował przez miesiąc, to jest do 10 listopada 2017, kompletnie zrezygnować z fast foodu. Co więcej, postanowiłem również iż pomysł ten chcę zrealizować! A wierzcie mi iż w moim przypadku jest to na prawdę ciężki challange.

Także tak! Czas start, a o wszelkich z tym związanych okolicznościach będę pisał. I oczywiście nie omieszkam się przyznać do porażki. Będę się starał może codziennie, być może co kilka dni opisywać moje dietetyczne zmagania danych dni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz