niedziela, 13 stycznia 2019

Moje osobiste ZZŻ czyli Zasady Zdrowego Życia

W tym jednym poście, po około już rocznych próbach wykonanych na sobie, chciałbym zawrzeć moje Zasady Zdrowego Życia. Jest to lista nawyków, które przyswajam, i chcę nimi żyć. Oczywiście... nie jest powiedziane że ona się już nic a nic nie zmieni :)




Lista ZZŻ, to rzecz, która wytwarzała się odkąd założyłem bloga. Różne opcje, potyczki z wyzwaniami, doprowadziły mnie do momentu, gdzie mogę już mniej więcej sprecyzować moje osobiste zasady. Chcę mieć je w jednym poście, aby już ich się trzymać przez cały rok. Są to zasady dobre zarówno na dietę redukcyjną, jak i dietę na masę. Zmienną jest jedynie ilość przyswajanych kalorii :) 

Tak więc! Oto moja Lista Zasad Zdrowego Życia:




Oto ZZŻ, którego mam zamiar przez cały ten 2019 rok się trzymać... Zresztą, pełną listę moich celów na ten rok opiszę już w kolejnym poście!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz